آندو نمی تواند برای استقلال شرط بگذارد / قلعه نویی با هیچ کس تعارف ندارد

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
آندو نمی تواند برای استقلال شرط بگذارد / قلعه نویی با هیچ کس تعارف ندارد
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان را جذب کرده‌ایم که برای استقلال بازی کنند اما هیچ کس‌ نمی‌تواند برای تیم شرط و شروط بگذارد.»
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علی نظری جویباری درباره اظهارات آندرانیک تیموریان پس از بازی مقابل پارسه عنوان کرد: «حق با تیموریان است و من این مساله را پس از بازی هم بیان کردم. ما نسبت به پرداخت مطالباتش عقب هسیتم. البته او باید شرایط ما را درک کند.»

 وی ادامه داد: «نسبت به فصل های پیش امسال پرداختی ها کمی بیشتر بوده است. بهتر است آندو نسبت به پرداخت های گذشته مقایسه ای داشته باشد. باز هم تأکید می کنم که حق با تیموریان است و طبق صحبت هایی که صورت گرفته قرار است تا پنجشنبه پول به باشگاه استقلال واریز شود و یکی از اولویت های باشگاه استقلال پرداخت پول به تیموریان است.»

 نظری درباره اظهارات آندو مبنی بر اینکه وی پاسخ تلفن بازیکنان را نمی‌دهد، گفت: «آندو خودش بگوید که در طول هفته چند بار با او صحبت می‌کنم. همین 2 روز پیش درباره مالیاتش و همچنین دیگر مسائل با من صحبت کرد. بازیکن وقتی به بن‌بست می‌خورد مدعی می‌شود که پاسخ تلفن‌های او را نمی‌دهیم. من همیشه در باشگاه استقلال حضور دارم و درِ اتاق من به روی بازیکنان باز است.»

 وی درباره صحبت های آندو درباره کرار و اینکه تیموریان گفته است استقلال متکی به کرار نیست گفت: «این حرف درست است. استقلال متکی به یک نفر نیست بلکه همه بازیکنان در این تیم زحمت می کشند و همه بازیکنان استقلال از تجربه بالایی برخوردار هستند و همگی برای موفقیت استقلال تلاش می کنند.»

 «100 بار دیگر می‌گویم که نسبت به پرداخت تعهدات‌مان در قبال آندو عقب مانده‌ایم». وی با بیان این جمله تصریح کرد: «من نه اهل مصاحبه و نه اهل جنجال هستم و این مسئله را آندو نیز می‌داند. اسپانسر باشگاه تلاش می‌کند به تعهداتش عمل کند تا بتوانیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم. فراموش نکنیم که امسال نسبت به سال‌های گذشته باشگاه استقلال خوب پول می‌دهد.»

 معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه تیموریان عنوان کرده که اگر استقلالی‌ها او را نمی‌خواهند، شفاف اعلام کنند، گفت: «احتیاجی ندارم که پاسخ بازیکن را در رسانه‌ها دهم. اگر آندرانیک را نمی‌خواستیم، لازم نبود که جذبش کنیم. امیر قلعه‌نویی با هیچ‌کس تعارف ندارد و اگر بازیکنی را نخواهد، صریح اعلام می‌کند که جذبش نکنیم.»

 نظری جویباری خاطرنشان کرد: «بازیکنانی مثل آندو را جذب کرده‌ایم که برای استقلال بازی کنند اما هیچ‌کس‌ نمی‌تواند برای استقلال شرط و شروطی بگذارد. افتخار می‌کنیم که ملی‌پوشی چون آندو در استقلال بازی می‌کند چون هر تیمی آرزو دارد بازیکنی مثل او را داشته باشد.»

 وی با بیان اینکه تیموریان با استقلال قرارداد 2 ساله دارد، گفت: «او می‌تواند از هم‌بازی‌هایش از جمله از امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیگ‌زاده و کرار جاسم سوال کند که آیا باشگاه نسبت به مطالبات آنها عقب است یا نه.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: